DOM-COMFORTA
довіряйте професіоналам

(093) 870-37-37, (067) 877-55-47
(viber, telegram)

Гарантія і сервіс



Гарантійні зобов'язання на кондиціонери

Увага!
Гарантійні зобов'язання на кондиціонери складаються із двох частин.


1. Гарантія на кондиціонер – визначається заводом-виробником та становить від 12 до 36 місяців, залежно від моделі. При настанні гарантійного випадку ремонт здійснюється силами авторизованих сервісних центрів (дані в гарантійному талоні кондиціонера).

2. Гарантія на монтажні роботи при покупці кондиціонера в компанії «Dom-Comforta» складає 2 роки, при встановленні кондиціонера клієнта - 12 місяців.

Гарантія поширюється на всі випадки, крім описаних нижче:
сервісне та сезонне обслуговування кондиціонера;
перепад напруги, що виходить за рамки допустимого для роботи кондиціонера;
механічні пошкодження;
зміни у конфігурації обладнання;
ремонт власними силами, або третіми особами;
використання обладнання не за прямим призначенням;
порушення правил експлуатації, описаних в інструкції користувача;
якщо неполадки виникли внаслідок дій непереборної сили: природних катаклізмів, потопів, пожеж, ураганів, сильних вітрів, інших стихійних лих, а також активності флори та фауни, дій третіх осіб тощо;
наявність слідів сторонніх предметів усередині обладнання (комах, вологи, вовни тварин тощо);
наявність слідів навмисних або помилкових дій користувача, що спричинили збій у роботі виробу, в т.ч. скидання або зміну користувачем системних установок програмного забезпечення, через ПДК.

Гарантія не поширюється на такі комплектуючі
витратні матеріали (кабель, штекери, роз'єми, перехідники, хомути, стяжки, кліпси, інші монтажні пристрої);
упаковку та документацію;
пульти дистанційного керування;
елементи живлення (батарейки).

У разі виникнення гарантійної ситуації:
виїзд по місту здійснюється безкоштовно;
виїзд за межі міста приблизно 1,4 грн/км (враховується дорога в обидві сторони, якщо відстань доставки перевищує 30 км. необхідна передоплата доставки)
робота із заміни несправної запчастини виконується безкоштовно;
несправна запчастина постачається безкоштовно.




За роки роботи у сфері послуг супутникового телебачення, ми зарекомендували себе як надійний партнер, вважаючи чесність, відповідальність та професіоналізм головними критеріями успішної роботи.

При установці стандартного комплекту супутникового обладнання, термін гарантії складає 2 роки.

Гарантія поширюється на всі випадки, крім описаних нижче:
прошивка тюнера/ додавання каналів;
перепад напруги, що виходить за рамки допустимого для роботи супутникового обладнання;
механічні пошкодження;
зміни у конфігурації обладнання;
ремонт власними силами, або третіми особами;
використання обладнання не за прямим призначенням;
порушення правил експлуатації, описаних в інструкції користувача;
у разі фізичного впливу на супутникову антену або її компоненти;
якщо неполадки виникли внаслідок дій непереборної сили: природних катаклізмів, потопів, пожеж, ураганів, сильних вітрів, інших стихійних лих, а також активності флори та фауни, дій третіх осіб тощо;
наявність слідів сторонніх предметів усередині обладнання (комах, вологи, вовни тварин тощо);
наявність слідів навмисних або помилкових дій користувача, що спричинили збій у роботі виробу, в т.ч. скидання або зміну користувачем системних установок програмного забезпечення, через меню, введення кодів програмного забезпечення, виконаних не в сервісному центрі.

Гарантія не поширюється на такі комплектуючі
витратні матеріали (кабель, штекери, роз'єми, перехідники, хомути, стяжки, кліпси, інші монтажні пристрої);
упаковку та документацію;
пульти дистанційного керування;
елементи живлення (батарейки, зовнішні блоки живлення тощо).

У разі виникнення гарантійної ситуації:
виїзд по місту здійснюється безкоштовно;
виїзд за межі міста здійснюється за тарифом приблизно 1,4 грн/км (враховується дорога в обидві сторони, якщо відстань доставки перевищує 30 км. необхідна передоплата доставки)

робота із заміни несправної запчастини (конвертер, комутатор тощо) виконується безкоштовно;
несправна запчастина поставляється безкоштовно;
ремонт супутникового тюнера або його заміна (залежно від укладання сервісного центру) виконується безкоштовно.

На час виконання гарантійного ремонту Вашого супутникового тюнера ми надаємо заміну.




Гарантійні зобов'язання на пластикові вікна


Металопластикові вікна компанії «Dom-Comforta» мають гарантійний термін експлуатації до 5 років, протягом якого гарантується нормальне функціонування металопластикових вікон, у тому числі комплектуючих виробів та складових частин металопластикового вікна за призначенням за умови дотримання рекомендацій та правил експлуатації металопластикового вікна.

Гарантійні зобов'язання на металопластикові вікна включають: безкоштовний сервісний ремонт при неякісній роботі металопластикового вікна або заміну бракованих деталей або комплектуючих металопластикового вікна (включаючи вартість запасних частин та трудових витрат), які були визнані дефектними та виникли з вини компанії «Dom-Comforta» придбання металопластикового вікна.

Термін дії гарантійних зобов'язань
ПВХ-профіль - 5 років
Склопакет - 5 років
Фурнітура - 3 роки
Комплектуючі - 1 рік

Гарантійні зобов'язання набирають чинності з моменту купівлі-продажу металопластикових вікон або закріплення конструкцій у проріз кваліфікованими співробітниками нашої компанії за умови дотримання рекомендацій щодо експлуатації.



УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

Зупинивши свій вибір на нашій компанії, ви підписуєте двосторонній договір, який є гарантом того, що Ваше замовлення буде виконане своєчасно та в точній відповідності до Ваших очікувань.

Для укладання договору Ви можете під'їхати до нас в офіс або викликати менеджера до себе додому, попередньо зателефонувавши та уточнивши зручний для Вас час.

Правильно складений договір є гарантією прозорості та стабільності роботи компанії з клієнтом. У нашому договорі прописані основні умови роботи: терміни виконання замовлення, вартість замовлення та порядок його розрахунку, гарантійні зобов'язання з ремонту та технічного обслуговування.

Після прочитання та погодження по всіх пунктах документів договору з менеджером Ви його підписуєте. З цього моменту компанія «Dom-Comforta» несе зобов'язання за термінами, вартістю, порядком виконання Вашого замовлення.

Підписавши договір, Ви сплачуєте повну вартість віконних конструкцій (або 75-80% передоплати). Оплата монтажних робіт провадиться в день проведення монтажу.

Працюючи з нами, Ви можете бути впевнені, що Вам нададуть замовлення відповідно до укладеного договору. Кожен договір має персональний номер, занесений до спеціального реєстру, та є документом суворої звітності. Протягом гарантійного терміну всі договори зберігаються у спеціальному архіві компанії. У разі звернення за гарантією договір піднімається з архіву та послуги з гарантійного ремонту надаються компанією безкоштовно. Проте ми рекомендуємо Вашу копію договору зберігати протягом усього терміну служби пластикового вікна.