DOM-COMFORTA
довіряйте професіоналам
(093) 870-37-37, (067) 877-55-47
(viber, telegram)
Увага!
Гарантійні зобов'язання на кондиціонери складаються із двох частин.
1. Гарантія на кондиціонер – визначається заводом-виробником та становить від 12 до 36 місяців, залежно від моделі.
При настанні гарантійного випадку ремонт здійснюється силами авторизованих сервісних центрів (дані в гарантійному талоні кондиціонера).
2. Гарантія на монтажні роботи при покупці кондиціонера в компанії «Dom-Comforta» складає 2 роки, при встановленні кондиціонера клієнта - 12 місяців.
Гарантія поширюється на всі випадки, крім описаних нижче:
сервісне та сезонне обслуговування кондиціонера;
перепад напруги, що виходить за рамки допустимого для роботи кондиціонера;
механічні пошкодження;
зміни у конфігурації обладнання;
ремонт власними силами, або третіми особами;
використання обладнання не за прямим призначенням;
порушення правил експлуатації, описаних в інструкції користувача;
якщо неполадки виникли внаслідок дій непереборної сили: природних катаклізмів, потопів, пожеж, ураганів, сильних вітрів, інших стихійних лих, а також активності флори та фауни, дій третіх осіб тощо;
наявність слідів сторонніх предметів усередині обладнання (комах, вологи, вовни тварин тощо);
наявність слідів навмисних або помилкових дій користувача, що спричинили збій у роботі виробу, в т.ч. скидання або зміну користувачем системних установок програмного забезпечення, через ПДК.
Гарантія не поширюється на такі комплектуючі
витратні матеріали (кабель, штекери, роз'єми, перехідники, хомути, стяжки, кліпси, інші монтажні пристрої);
упаковку та документацію;
пульти дистанційного керування;
елементи живлення (батарейки).
У разі виникнення гарантійної ситуації:
виїзд по місту здійснюється безкоштовно;
виїзд за межі міста приблизно 1,4 грн/км (враховується дорога в обидві сторони, якщо відстань доставки перевищує 30 км. необхідна передоплата доставки)
робота із заміни несправної запчастини виконується безкоштовно;
несправна запчастина постачається безкоштовно.
За роки роботи у сфері послуг супутникового телебачення, ми зарекомендували себе як надійний партнер, вважаючи чесність, відповідальність та професіоналізм головними критеріями успішної роботи.
При установці стандартного комплекту супутникового обладнання,
термін гарантії складає 2 роки.
Гарантія поширюється на всі випадки, крім описаних нижче:
прошивка тюнера/ додавання каналів;
перепад напруги, що виходить за рамки допустимого для роботи супутникового обладнання;
механічні пошкодження;
зміни у конфігурації обладнання;
ремонт власними силами, або третіми особами;
використання обладнання не за прямим призначенням;
порушення правил експлуатації, описаних в інструкції користувача;
у разі фізичного впливу на супутникову антену або її компоненти;
якщо неполадки виникли внаслідок дій непереборної сили: природних катаклізмів, потопів, пожеж, ураганів, сильних вітрів, інших стихійних лих, а також активності флори та фауни, дій третіх осіб тощо;
наявність слідів сторонніх предметів усередині обладнання (комах, вологи, вовни тварин тощо);
наявність слідів навмисних або помилкових дій користувача, що спричинили збій у роботі виробу, в т.ч. скидання або зміну користувачем системних установок програмного забезпечення, через меню, введення кодів програмного забезпечення, виконаних не в сервісному центрі.
Гарантія не поширюється на такі комплектуючі
витратні матеріали (кабель, штекери, роз'єми, перехідники, хомути, стяжки, кліпси, інші монтажні пристрої);
упаковку та документацію;
пульти дистанційного керування;
елементи живлення (батарейки, зовнішні блоки живлення тощо).
У разі виникнення гарантійної ситуації:
виїзд по місту здійснюється безкоштовно;
виїзд за межі міста здійснюється за тарифом приблизно 1,4 грн/км (враховується дорога в обидві сторони, якщо відстань доставки перевищує 30 км. необхідна передоплата доставки)
робота із заміни несправної запчастини (конвертер, комутатор тощо) виконується безкоштовно;
несправна запчастина поставляється безкоштовно;
ремонт супутникового тюнера або його заміна (залежно від укладання сервісного центру) виконується безкоштовно.
На час виконання гарантійного ремонту Вашого супутникового тюнера
ми надаємо заміну.
Металопластикові вікна компанії «Dom-Comforta» мають гарантійний термін експлуатації до 5 років, протягом якого гарантується нормальне функціонування металопластикових вікон, у тому числі комплектуючих виробів та складових частин металопластикового вікна за призначенням за умови дотримання рекомендацій та правил експлуатації металопластикового вікна.
Гарантійні зобов'язання на металопластикові вікна включають: безкоштовний сервісний ремонт при неякісній роботі металопластикового вікна або заміну бракованих деталей або комплектуючих металопластикового вікна (включаючи вартість запасних частин та трудових витрат), які були визнані дефектними та виникли з вини компанії «Dom-Comforta» придбання металопластикового вікна.
Термін дії гарантійних зобов'язань
ПВХ-профіль - 5 років
Склопакет - 5 років
Фурнітура - 3 роки
Комплектуючі - 1 рік
Гарантійні зобов'язання набирають чинності з моменту купівлі-продажу металопластикових вікон або закріплення конструкцій у проріз кваліфікованими співробітниками нашої компанії за умови дотримання рекомендацій щодо експлуатації.
Зупинивши свій вибір на нашій компанії, ви підписуєте двосторонній договір, який є гарантом того, що Ваше замовлення буде виконане своєчасно та в точній відповідності до Ваших очікувань.
Для укладання договору Ви можете під'їхати до нас в офіс або викликати менеджера до себе додому, попередньо зателефонувавши та уточнивши зручний для Вас час.
Правильно складений договір є гарантією прозорості та стабільності роботи компанії з клієнтом. У нашому договорі прописані основні умови роботи: терміни виконання замовлення, вартість замовлення та порядок його розрахунку, гарантійні зобов'язання з ремонту та технічного обслуговування.
Після прочитання та погодження по всіх пунктах документів договору з менеджером Ви його підписуєте. З цього моменту компанія «Dom-Comforta» несе зобов'язання за термінами, вартістю, порядком виконання Вашого замовлення.
Підписавши договір, Ви сплачуєте повну вартість віконних конструкцій (або 75-80% передоплати). Оплата монтажних робіт провадиться в день проведення монтажу.
Працюючи з нами, Ви можете бути впевнені, що Вам нададуть замовлення відповідно до укладеного договору. Кожен договір має персональний номер, занесений до спеціального реєстру, та є документом суворої звітності. Протягом гарантійного терміну всі договори зберігаються у спеціальному архіві компанії. У разі звернення за гарантією договір піднімається з архіву та послуги з гарантійного ремонту надаються компанією безкоштовно. Проте ми рекомендуємо Вашу копію договору зберігати протягом усього терміну служби пластикового вікна.